Jump to content

Obserwujemy pogodę

14 kwietnia 2020

Dziecko rozwinie umiejętności obserwowania pogody. Dostrzeże zmiany zachodzące w przyrodzie. Nazwie zjawiska pogodowe: pogoda słoneczna, deszczowa, burzowa, zachmurzenie, nauczy się symboli, za pomocą których opisuje się pogodę. Poćwiczy aktywne słuchanie poprzez udostępnione słuchowiska, bajki i filmy. Rozwiąże proste zadania matematyczne, przeliczy, porówna i uporządkuje zbiory. Utrwali poznane cyfry oraz poćwiczy logiczne myślenie, spostrzegawczość i umiejętność przeliczania. Przeprowadzi wspólnie z rodzicem proste eksperymenty. Nauczy się lub posłucha kilku tematycznych piosenek oraz pozna lub utrwali słownictwo w języku obcym. Będzie miało również możliwość stworzenia prac plastycznych, rozwiązywania łamigłówek i quizów tematycznych związanych z obserwacjami pogodowymi.

Wystarczy „kliknąć” w wybrany podpunkt, link.

Scenariusz zajęć

Karty pracy

Dopasuj

Rysuj po śladzie

Obejrzyj film

Obejrzyj program telewizyjny

Wykonaj prosty eksperyment!

Sprawdź swoją pamięć

Zagraj, pokoloruj, zgadnij

Rozwiąż quizy i łamigłówki

Posłuchaj i powtórz

Posłuchaj i zgadnij

Posłuchaj słuchowiska

Zrób to sam

Policz, oblicz, porównaj

Oblicz

Pogoda w języku angielskim

Śpiewaj z innymi

Obejrzyj i opowiedz

Inspiracje

Nasze Grupy

Elfy

Elfy

Grupa I - dzieci 3 letnie
Panie: Dyrektor Jolanta Januszkiewicz, Aleksandra Wis

Grupa Elfy
Chochliki

Chochliki

Grupa II - dzieci 3-4 letnie
Panie: Maria Lipiec, Wioleta Flis

Grupa Chochliki
Świetliki

Świetliki

Grupa III - dzieci 4 i 5 letnie
Panie: Anna Wójcik, Klaudia Lesińska

Grupa Świetliki
Skrzaty

Skrzaty

Grupa IV - dzieci 5 letnie
Panie: Marta Szewczyk, Jolanta Szot

Grupa Skrzaty
Wodniki

Wodniki

Grupa V - dzieci 5 i 6 letnie
Pani: Krystyna Bochnacka, Anna Szafraniec

Grupa Wodniki